Moja polityka zwrotów i refundacji trwa 14 dni. Jeśli minęło 14 dni od daty zakupu, nie mogę zaoferować pełnego zwrotu.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
Wysyłka
Koszt wysyłki (TODO) Jak wysyłamy (TODO)
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślę Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymałam zwrócony przedmiot. Powiadomię Cię również o zatwierdzeniu Twojego zwrotu.
Wymiany
Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są one wadliwe lub uszkodzone. Z uwagii na
Zwroty wysyłkowe
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres:
Łucja Kowalczyk ul. Orzeszkowej 60a 43-400 Cieszyn
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwracanego produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od kwoty zwrotu.
W zależności od Twojego miejsca zamieszkania, czas, jaki może upłynąć, zanim wymieniony produkt dotrze do Ciebie, może się różnić.
Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienia ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany produkt.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się ze mną pod adresem [email protected] w przypadku pytań dotyczących zwrotów i refundacji.